Realizacje

Tytuł projektu:

Wzrost konkurencyjności GONSTAL Karol Walencik poprzez wykorzystanie procesów wzorniczych i wdrożenie w przedsiębiorstwie innowacji produktowej.

Opis działań:

Pierwszym etapem realizacji Projektu było PRZEPROWADZENIE AUDYTU WZORNICZEGO ORAZ OPRACOWANIE STRATEGII WZORNICZEJ.

Po zakończeniu Audytu została opracowana STRATEGIA WZORNICZA zawierająca następujące rekomendacje w zakresie dalszych działań związanych ze stosowaniem wzornictwa w firmie:

A] WPROWADZENIE DO OFERTY NOWEGO PRODUKTU – Uniwersalnego Ekokontenera Usługowego

Działania:

1/ Zakup usług doradczych

  • Zaprojektowanie Uniwersalnego Ekokontenera Usługowego – 1 kpl

2/ Zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia innowacji produktowej

  • Zakup plotera plazmowego CNC – 1 szt.
  • Zakup systemu do malowania proszkowego – 1 szt.
  • Zakup nowej prasy krawędziowej – 1 szt.
  • Zakup urządzeń transportu bliskiego (suwnica, wyciągnik, żuraw) – 1 kpl

B] STWORZENIE SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ WRAZ Z MATERIAŁAMI MARKETINGOWYMI – wsparcie sprzedaży nowego produktu Uniwersalnego Ekokontenera Usługowego

Działania:

Zakup usług doradczych w zakresie

  • Projekt nowego systemu identyfikacji wizualnej dla marki GONSTAL, 1 szt.
  • Projekt – materiałów marketingowych: renderów i wizualizacji 3D i animacji 3D typu explainer video, katalog produktowy, wizualizacje 3D do kampanii promocyjnych – 1 kpl.
  • Projekt strony internetowej wraz z konfiguratorem 3D dla nowych produktów, 1 szt.

C] PODNIESIENIE ŚWIADOMOŚCI I ROLI WZORNICTWA.

Działania:

1/ Zakup następujących usług szkoleniowych:

  • Szkolenie pracowników GONSTAL z wzornictwa, 1 kpl.

Planowane efekty projektu:

INNOWACJA PRODUKTOWA – Uniwersalny Ekokontener Usługowy

  • INNOWACJA MARKETINGOWA

1/wykorzystanie technologii 3D w promocji: konfigurator 3D, animacje 3D typu explainer video, rendery i wizualizacje 3D

  • INNOWACJA ORGANIZACYJNA

1/szkolenie pracowników w zakresie wzornictwa nowego produktu

Cel projektu:

  • Zaimplementowanie wzornictwa w przedsiębiorstwie.
  • Zwiększenie innowacyjności przedsiębiorstwa, dzięki dopasowaniu produktów do zdiagnozowanych potrzeb użytkowników.
  • Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa dzięki wzornictwu.
  • Poprawa efektywności procesów w przedsiębiorstwie.
  • Dostosowanie produktu do potrzeb społecznych – ekoprojektowanie i dostosowanie do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
  • Wdrożenie innowacji marketingowej – wykorzystanie technologii 3D w promocji: konfigurator 3D, animacje 3D typu explainer video (wyjaśniające, obrazujące, m.in. pozwalające na zobaczenie wnętrza produktu), rendery i wizualizacje 3D wspierającej sprzedaż nowego Uniwersalnego Ekokontenera Usługowego.
  • Wdrożenie innowacji organizacyjnej wspierającej tworzenie sprzedaż nowego Uniwersalnego Ekokontenera Usługowego(zwłaszcza w zakresie personalizacji)
  • Zwiększenie kompetencji pracowników w zakresie wzornictwa nowych produktów
  • Zmiana pozycjonowania firmy oraz rozpoznawalności jej produktów.
  • Budowa marki i tożsamości dzięki opracowaniu i opisaniu wytycznych dla pełnej identyfikacji wizualnej
  • Uzyskanie aprobaty pracowników wobec wprowadzanych zmian w firmie.

Grupy docelowe:

Wśród grup korzystających z efektów projektu można wymienić odbiorców nowego produktu.

Beneficjent kieruje swój produkt przede wszystkim dla klientów z branży usługowej, deweloperskiej, budowlanej, marketingowe, targowej i wielu innych.

Wartość projektu:

2 663 442.00 PLN

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:

1 614 710.66 PLN

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Diese Website verwendet Cookies, um Dienste auf höchstem Niveau bereitzustellen. Wenn Sie die Website weiterhin nutzen, stimmen Sie deren Nutzung zu.

Ta strona korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nadal korzystasz ze strony, zgadzasz się na jej użycie.